close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה שחולה סוכרת ילך לטיפול בתא לחץ?

מערכת שורשט ניסן, תשפג31/03/2023

טיפול בתא לחץ הוא טיפול בטוח ויעיל, שיכול להציע יתרונות רבים עובר חולי סוכרת. בין אם אתם מחפשים להחלים פצע קיים, להפחית את הסיכוי לזיהומים, להוריד את הסיכוי לקטיעות או לשפר את איכות החיים

תגיות:
צילום: freepik

טיפול בתא חמצן, הוא טיפול רפואי בו המטופל נושם חמצן טהור. טיפול בתא לחץ מתאים למגוון מצבים רפואיים, אחד מהם היא מחלת הסוכרת. אחרי המון דקירות, בדיקות וטיפולים שגרתיים שחולה סוכרת עובר, טיפול בתא לחץ שהוא לא פולשני כלל יכול להיות אופציה נהדרת לרענן את שגרת הטיפולים, לכן בכתבה זו נעבור על 7 יתרונות לטיפול בתא לחץ ולמה הוא פתרון מצוין עבור חולי סוכרת.

1. קידום ריפוי פצעים
טיפול בתא חמצן יכול לעזור ולקדם ריפוי פצעים

צילום: freepik
בחולי סוכרת. רמות החמצן המוגברות בגוף עוזרות להמריץ את הצמיחה של כלי דם חדשים, שיכולים לספק יותר חמצן וחומרים מזינים לאזור הפצע. שהיה בתא לחץ יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי ולהפחית את הסיכון לסיבוכים כמו זיהומים.

2. הפחתת סיכון קטיעות
טיפול בתא לחץ הוכח כיעיל בהפחתת הסיכון לקטיעה אצל חולי סוכרת. הסיבה לכך היא שהטיפול יכול לעזור לקדם ריפוי של כיבים סוכרתיים, שלעיתים קרובות מגיעים עד למצב קטיעה.

3. הפחתת דלקות
טיפול בתא חמצן יכול לסייע בהפחתת דלקות בחולי סוכרת. רמות החמצן המוגברות בעת שהיה בתא לחץ עוזרות להפחית את הדלקת ברקמות, מה שיכול לעזור להקל על הכאב ולשפר את הניידות של המטופל.

4. משפר את מחזור הדם
שהיה בתא חמצן יכול לעזור לשפר את זרימת הדם אצל חולי סוכרת. החמצן המוגבר בגוף עוזר לעורר את הצמיחה של כלי דם חדשים, שגם משפרים את זרימת הדם לגפיים.

5.מפחית את הסיכון לזיהום
טיפול בתא לחץ יכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהומים בחולי סוכרת, שהיה בתא לחץ מגבירה את רמת החמצן בגוף שעוזרת לקדם את הצמיחה של רקמה בריאה ובכך מפחיתה את הסיכון לזיהום.

6. עוזר לנוירופתיה
טיפול בתא חמצן יכול לעזור ולהקל על סימפטומים של נוירופתיה בחולי סוכרת. רמות החמצן המוגברות בגוף עוזרות לקדם ריפוי של עצבים פגומים, מה שיכול לעזור להפחית כאב ולשפר את הניידות.

7. שיפור איכות החיים
שהיה בתא לחץ יכולה לעזור ולשפר את איכות החיים של חולי סוכרת על ידי קידום ריפוי פצעים והפחתת הסיכון לקטיעות. כמו כן שיפור הניידות והפחתת הכאב, שיובילו לשיפור הרווחה הכללית של מטופל.

לסיכום, טיפול בתא לחץ הוא טיפול בטוח ויעיל, שיכול להציע יתרונות רבים עובר חולי סוכרת. בין אם אתם מחפשים להחלים פצע קיים, להפחית את הסיכוי לזיהומים, להוריד את הסיכוי לקטיעות או לשפר את איכות החיים לצד הסוכרת טיפול בתא חמצן היא אופציה נהדרת שכדאי לשקול. כמו בכל טיפול רפואי, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני תחילת הטיפול, כדי להבטיח שהוא בטוח ומתאים לצרכיך האישיים.       לרשת סולטי יש סניפים בפריסה ארצית, בהם תוכלו לקבוע טיפולים בתא לחץ ובחדרי מלח. עדיין מתלבטים? לייעוץ אישי בחינם צרו קשר בטלפון 072-235-5667

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה